CO2 neutraal bezorgen

CO2 neutraal bezorgen van uw meubels Vandaag is wederom een stap gezet in het streven naar een klimaat neutrale produc..

Lees meer...
Datum: 01-03-2017

Sinterklaas

Castor Interieur helpt Sinterklaas bij het sintfeest in Hengelo voor gezinnen onder de armoedegrens... ieder kind verdient..

Lees meer...
Datum: 25-11-2016

Bestellen

Over bestellen...

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt bij steeds meer meubels rechtstreeks via de website bestellen. Heeft u liever (eerst) persoonlijk contact? Uiteraard kunt u ook telefonisch of per email laten weten waar uw belangstelling naar uit gaat. Wij helpen u graag bij uw keuze. Het belangrijkste is dat u een juiste keuze maakt. De meubels dienen vele jaren mee te gaan, en moeten weloverwogen worden aangeschaft. Twijfelt u toch nog weer over het ontwerp? Geen probleem. Sommige klanten vinden het vervelend om het ontwerp weer opnieuw aan te passen. Dit is voor ons geen probleem.

Moet ik een aanbetaling doen?

Ja. Omdat wij ieder meubel speciaal op bestelling maken, vragen wij u om een aanbetaling. De hoeveelheid leverbare combinaties is zo groot dat de kans klein is dat een andere klant precies die kast ook zoekt. We kunnen de kasten dus niet op voorraad nemen.

De aanbetaling is voor ons een definitieve bevestiging van uw kant dat u akkoord gaat met de aanbieding, en met onze algemene voorwaarden. Dit scheelt een hoop werk aan papieren orderbevestigingen. Als u het prettig vindt, kunt u natuurlijk ook het totaalbedrag ineens overmaken, zodat bij aflevering van het meubel het financiële deel al geregeld is. Mocht u dan onverhoopt niet op tijd thuis kunnen zijn dan kunnen wij - in overleg met u - het meubel eventueel ook bij de buren afgeven. Indien u de totale rekening al vooruit betaald heeft neemt dit niet weg dat de bestelling met dezelfde zorgvuldigheid en kwaliteit wordt verwerkt als altijd.

Komen jullie eerst bij mij thuis inmeten?

In principe niet, indien u denkt dat dit nodig is kan het wel, al dan niet tegen kleine vergoeding. Het beste kunt u in dit geval per telefoon of email contact met ons opnemen.

Ik wil mijn bestelling wijzigen? Kan dit nog?

Ja, zolang wij er nog niet aan begonnen zijn is dit geen probleem. Zelf als we er al aan zijn begonnen zou het nog kunnen, maar mogelijk zijn er dan extra kosten aan verbonden, of moet een leverdatum uitgesteld worden.
Stel dat u na lang twijfelen tussen twee kleuren toch de keuze nog wilt herzien - zolang de meubels nog niet gespoten zijn is dit geen probleem.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Dit is afhankelijk van uw bestelling. Indien wij speciaal voor u materialen hebben besteld, of al met het zaagwerk begonnen zijn hebben wij al kosten gemaakt die betaald moeten worden. Het beste kunt u in dit geval per telefoon of email contact met ons opnemen, en bekijken we of dit nog mogelijk is. We proberen uiteraard zo snel mogelijk te leveren, dus zullen ook zo snel mogelijk in de verloren uurtjes alvast een start maken aan uw meubel. Indien u wilt annuleren kunt u dit bij ons kenbaar maken, wij zullen u dan aangeven welke kosten er gemaakt zijn, en of het nog mogelijk is te annuleren.

Kan ik gebruikmaken van het Herroepingsrecht?

U kunt hiervan gebruikmaken zover het een artikel betreft dat uit voorraad geleverd wordt. Bij accessoires als handgrepen en onderhoudsproducten heeft u dit recht, evenals bij showmodellen (deze staan 'op vooraad'). Alle meubels worden verder op bestelling gemaakt, specifiek naar wens van de klant. Dit geldt ook voor meubels in de 'standaard-maten'. Aangezien de variatie in het aanbod te groot is hebben wij geen enkel model op voorraad, ieder meubel wordt pas geproduceerd na bestelling. Het is om deze reden nadrukkelijk niet mogelijk een meubelstuk na bestelling retour te sturen.
De kosten van de retourzending zijn altijd voor de klant.

Terug naar boven

Persoonlijk advies
Vragen? Bel 0541-530797 of mail ons op info@castorinterieur.nl