CO2 neutraal bezorgen

CO2 neutraal bezorgen van uw meubels Vandaag is wederom een stap gezet in het streven naar een klimaat neutrale produc..

Lees meer...
Datum: 01-03-2017

Sinterklaas

Castor Interieur helpt Sinterklaas bij het sintfeest in Hengelo voor gezinnen onder de armoedegrens... ieder kind verdient..

Lees meer...
Datum: 25-11-2016

Overige vragen

Overige vragen...

Hoe zit het met kromtrekken of scheuren van hout?

Massief hout leeft. Ook al is ons hout kunstmatig gedroogd, het is een natuurproduct, en blijft altijd gevoelig voor de luchtvochtigheid van de ruimte waar het meubel staat. Zolang deze rond de 60% schommelt, het liefst nog iets hoger, is er niet zoveel aan de hand. Mocht deze - bijvoorbeeld winterdag als u volop stookt - erg laag worden, dan onttrekt de lucht het vocht aan het hout, waardoor dit krimpt. Er is dan het risico op kromtrekken of scheuren van hout. U kunt dit verminderen door te zorgen dat de luchtvochtigheid in huis omhoog gaat, bijvoorbeeld door de afzuigkap tijdens het koken uit te zetten, of de deur van de douche na gebruik open te zetten.

Geven jullie garantie op werking van hout?

Hout werkt altijd. Vaak zo beperkt dat u het niet ziet, maar soms ook meer. Het hout dat wij gebruiken wordt qua vochtgehalte teruggebracht naar de ideale hoeveelheid, die overeenkomt met de doorsnee luchtvochtigheid in huis. Afhankelijk van de omstandigheden bij u thuis kan hout gaan werken (zie ook hierboven), dit is inherent aan een natuurproduct. Hierop kunnen wij dan ook geen garantie geven. Vaak is het wel zo dat zodra de luchtvochtigheid weer toeneemt de zichtbare effecten van de werking weer afnemen. Heeft u dergelijk probleem, dit wil niet zeggen dat u niet bij ons terechtkunt. Wij zullen zover mogelijk altijd proberen de problemen op te lossen.

Ik heb een klacht of probleem. Wat kan ik het beste doen?

Indien er iets niet geheel naar wens is betreuren wij dit uiteraard. Laat het ons gelijk weten, zodat wij zo snel mogelijk met een passende oplossing kunnen komen. U kunt het doorgeven op de manier die voor u het makkelijkst is, bijvoorbeeld via info@castorinterieur.nl, of telefonisch op 0541-530797. Wij sturen u binnen 3 dagen een bevestiging van de klacht met een voorstel voor een oplossing. Wij behouden ons wel nadrukkelijk het recht voor om het probleem te herstellen alvorens een andere oplossing overeen te komen. Mocht het niet mogelijk zijn het meubel te herstellen, dan kijken we uiteraard naar een andere oplossing.

Waar vind ik de algemene voorwaarden van Castor Interieur ?

Op alle bestellingen en offertes zijn de algemene voorwaarden van Castor Interieur, die u hier kunt lezen, van toepassing. Let op! Maatwerk kan niet geretourneerd worden, na aanbetaling kan de bestelling ook niet meer geannuleerd worden, tenzij er nog niet aan begonnen is.

Hoe gaat Castor om met privacy?

Wij dragen er zorg voor dat alle klantgegevens die wij ontvangen vertrouwelijk worden behandeld. Wij slaan deze gegevens op voor (uitsluitend) eigen gebruik. Wij verkopen geen gegevens door aan derden. Door deze gegevens te bewaren kunnen wij in de toekomst bij vragen of een nieuwe bestelling snel zien wat er in het verleden besproken of besteld is, zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.
U heeft nadrukkelijk het recht op inzage en correctie van uw persoonsgegevens. Indien u vragen mocht hebben over de Privacy Policy van Castor Interieur dan kunt u een email sturen naar info@castorinterieur.nl. Wij zullen deze vragen dan snel en duidelijk beantwoorden.

Staat uw vraag hier niet tussen? Vertel het ons!

Wij hebben getracht zoveel mogelijk vragen te beantwoorden met bovenstaande informatie. Het kan natuurlijk zijn dat u iets wilt weten dat hier niet tussen staat. Wilt u ons dit doorgeven? Dit kan via onze contactpagina. Wij zullen uw vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden, en met uw suggestie kunnen wij onze service verbeteren.

Terug naar boven

Persoonlijk advies
Vragen? Bel 0541-530797 of mail ons op info@castorinterieur.nl