Bestellen

Over bestellen...

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt bijna alle meubels rechtstreeks via de website bestellen. Heb je liever (eerst) persoonlijk contact? Uiteraard kun je ook telefonisch of per email laten weten waar je belangstelling naar uit gaat. Wij helpen je graag verder. Twijfel je toch nog weer over het ontwerp? Geen probleem. Sommige klanten vinden het vervelend om het ontwerp weer opnieuw aan te passen. Dit is voor ons geen probleem.

Moet ik een aanbetaling doen?

Ja, omdat wij ieder meubel speciaal op bestelling maken, vragen wij om een aanbetaling. De hoeveelheid leverbare combinaties is zo groot dat de kans klein is dat een andere klant precies die kast ook zoekt. We kunnen de kasten dus niet op voorraad nemen.

De aanbetaling is voor ons een definitieve bevestiging van jouw kant dat je akkoord gaat met de aanbieding, en met onze algemene voorwaarden. Dit scheelt een hoop papierwerk. Als je het prettig vindt, kunt je natuurlijk ook het totaalbedrag ineens overmaken, zodat bij aflevering van het meubel het financiële deel al geregeld is. Mocht je dan onverhoopt niet op tijd thuis kunnen zijn dan kunnen wij - in overleg - het meubel eventueel ook bij de buren afgeven. Als je de totale rekening al vooruit betaald heeft neemt dit niet weg dat de bestelling met dezelfde zorgvuldigheid en kwaliteit wordt verwerkt als altijd.

Komen jullie eerst bij mij thuis inmeten?

In principe niet, als je denkt dat dit nodig is kan het wel, al dan niet tegen kleine vergoeding. Het beste kun je in dit geval per telefoon of email contact met ons opnemen.

Ik wil mijn bestelling wijzigen? Kan dit nog?

Ja, zolang wij er nog niet aan begonnen zijn is dit geen probleem. Zelf als we er al aan zijn begonnen zou het nog kunnen, maar mogelijk zijn er dan extra kosten aan verbonden, en/of moet een leverdatum uitgesteld worden.
Stel dat je na lang twijfelen tussen twee kleuren toch de keuze nog wilt herzien - zolang de meubels nog niet gespoten zijn is dit geen probleem, behalve als de verf speciaal voor dit meubels is besteld.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Dit is afhankelijk van uw bestelling. Indien wij speciaal voor jou materialen hebben besteld, of al met het meubel begonnen zijn hebben wij al kosten gemaakt die betaald moeten worden. Het beste kun je in dit geval per telefoon of email contact met ons opnemen, en bekijken we of dit nog mogelijk is. We proberen uiteraard zo snel mogelijk te leveren, dus zullen ook zo snel mogelijk in de verloren uurtjes alvast een start maken aan je meubel. Indien je wilt annuleren kunt u dit bij ons kenbaar maken, bij voorkeur per email. Wij zullen dan aangeven welke kosten er gemaakt zijn, en of het nog mogelijk is te annuleren.

Kan ik gebruikmaken van het Herroepingsrecht?

Je kunt hiervan gebruikmaken zover het een artikel betreft dat uit voorraad geleverd wordt. Bij accessoires als handgrepen en onderhoudsproducten heeft u dit recht, evenals bij showmodellen (deze staan 'op vooraad'). Alle meubels worden verder op bestelling gemaakt, specifiek naar wens van de klant. Dit geldt ook voor meubels in de 'standaard-maten'. Aangezien de variatie in het aanbod te groot is hebben wij geen enkel model op voorraad, ieder meubel wordt pas geproduceerd na bestelling. Het is om deze reden nadrukkelijk niet mogelijk een meubelstuk na bestelling retour te sturen.
De kosten van de retourzending zijn altijd voor de klant.

Terug naar boven

Persoonlijk advies
Vragen? Bel 0541-530797 of mail ons op info@castorinterieur.nl