Betalen

Veelgestelde vragen over Betalingen...

Waarom moet ik een aanbetaling doen?

Omdat wij ieder meubel speciaal op bestelling maken, vragen wij een aanbetaling te doen. De hoeveelheid leverbare combinaties is zo groot dat we de meubels niet op voorraad kunnen nemen. Ieder meubel wordt dus specifiek op bestelling gemaakt.

De aanbetaling is voor ons de definitieve bevestiging dat je akkoord gaat met de aanbieding, en met onze algemene voorwaarden. Dit scheelt een hoop werk aan papieren orderbevestigingen. Als je het prettig vindt, kun je natuurlijk ook het totaalbedrag ineens overmaken, zodat bij aflevering van het meubel het financiële deel al geregeld is.

Hoe kan ik (aan)betalen?

Je kunt de bestelde artikelen snel en veilig betalen met iDeal. Ook kun je er voor kiezen om alleen een aanbetaling te doen. Dit is 25% van het bedrag, maar dat mag ook meer zijn als je dat wilt, bijvoorbeeld de helft. Dit bedrag kun je dan zelf via de bank overmaken op onze rekening (zie hieronder). Wij kunnen je ook een iDeal-link sturen voor de aanbetaling, een kleine moeite.

Tijdens een bezoek aan onze showroom kun je ook pinnen voor de aanbetaling.

Bij levering kan het restbedrag ook per pin worden betaald aan de chauffeur. Deze heeft een pin-automaat bij zich. Je mag het resterende bedrag ook enkele dagen vóór levering per bank overmaken, maar dan moet het wel uiterlijk een dag voor levering op onze rekening staan, om te voorkomen dat de betaling de levering kruist.

Wat is het rekeningnummer van Castor?

Het bankrekeningnummer (Triodosbank) van Castor Interieur BV is:

IBAN: NL92 TRIO 0338 5837 69
BIC: TRIONL2U

Krijg ik een bevestiging van mijn aanbetaling?

Je krijgt altijd binnen enkele dagen een persoonlijke bevestiging van je aanbetaling zodra deze is verwerkt. 

Terug

Persoonlijk advies
Vragen? Bel 0541-530797 of mail ons op info@castorinterieur.nl